miercuri, 9 decembrie 2015

Geanta cea mai mică pentru drumul cel mai lung



Până ajung să descopăr o altă civilizație, am călătorit prin  Moldova mea. Țară săracă, dar bogată. Tradițiile, obiceiurile, valorile, monumentele istorice și oamenii de aici reprezintă adevărata bogăție a acestui popor. Țin enorm la aceste bogății, dar dorința arzătoare de a pleca în căutarea unei vieți mai bune depășește orice moft. Vreau și trebuie să plec! Acest gând mă urmărește încontinuu de câțiva ani. Dacă ar fi după mine aș pleca chiar acum, dar legile mă obligă să mai aștept puțin. Când plec îmi iau cu mine credința, dragostea pentru ai mei de acasă, amintirile, speranța și mai mult nimic. Nu am nevoie de lucruri materiale, pentru că odată ce plec vreau să încep o altă viață. Despărțirea doare, dar nu există o altă alternativă.
Am să plec, pentru că simt nevoia să fac asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu