vineri, 28 iunie 2013

Lecție de viață


"Невозможное"


Poveste reală..


   Totul s-a întîmplat cînd ei se simțeau cel mai bine.Erau o familie fericită.
Niciodată nu știi cînd te lovește soarta, tot răul vine atunci cînd binele predomină cel mai mult. O poveste reală, care mi-a dat o lecție. 


  • Am învățat ca  sunt un om fericit ,și bogat.
  • Am învățat că în viață fiecare secundă are o valoare enormă.
  •  Am învățat că e nevoie  de ani de-a rîndul pentru a crea o familie frumoasă, și doar cîteva secunde pentru a o destrăma.
  •  Am învățat că dacă ai părinții,și frații lîngă tine , poți să fii fericit. 
  • Am învățat ca nu-i nimic mai dureros și mai trist pe lume, decît să pierzi pe cineva drag . 
  • Am învățat că cea mai mare putere o are natura. 
  • Am învățat că trebuie să mergi înainte indiferent de situație, pentru-că Dumnezeu îți va lumina calea .
  • Am învățat că viața este complicată.

   O poveste reală.Totul se poate întîmpla.Fiecare clipă frumosă ,se poate tranforma într-un coșmar .
Azi ești fericit,mîne nu se știe,multe se pot întîmpla.
Viața te distruge, după care îți oferă șanse..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu