joi, 27 iunie 2013

"mama - icoană eternă"

   Îmi zboară gîndul la tine, mamă. Tu, ești creatorul meu, eși raza de lumină ,care-mi face viața mai frumoasă.  Ești îngerul meu, fără tine aș cădea în prăpastia lumii. Ești fericirea mea, în lipsa ta mă pierd în nenorocire. Doar TU îmi dai forță să trec prin momentele dificile cu capul sus  ,fără să mai privesc în urmă.



EA - care mi-a dat viață





În viață , port în gînd doar o dorință
pentru ea, creatorul meu frumos
"tinerețe fără bătrînețe și viață fără de moarte"
cadoul special pentru scumpa mea ființă
vreau să fii fericită și veșnic lîngă mine să fii
să nu dispari măcar o clipă,
în viața mea eternă să rămîi
eu nu-mi doresc palate sau castele
mașini , avere, și cristale
tu ești bogăția mea,
tu ești îngerul meu
și motivul pentru care exist
Te iubesc mamă!

Mamă îți mulțumesc că mi-ai dat viață,mai educat și mai învățat să fiu om . mulțumesc că ai avut grijă de mine și nu mai părăsit. mai ajutat să descoper lucrurile frumose, într-o  lume urîtă. mai învățat ce e bine și ce e rău în viață. mai învățat cum pot trece peste capcanele din cale, și să ajung acolo unde-mi doresc.Tu mai învățat TOTUL,mamă. 
  Și dacă Dumnezeu mi-ar oferi  șansa de a alege o dorință în această viață,  eu aș alege să ai o viață eternă mamă. să calci mereu pe acest pământ, să zâmbești în fiecare zi,să fii fericită, să fii mereu tînără ,frumoasă și cu gînduri bune.să nu știi ce înseamnă durere, ură, trădare,și lucruri urîte. să ai o viață ca-n povești, doar cu clipe fericite.și nu în ultimul rînd să ai un  înger care te va urma pretutindeni, și care îți va șopti la ureche că noi ,copiii tăi, te iubim enorm. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu