sâmbătă, 3 august 2013

La 20 de ani..






  Nu știu câte zile am scrise în jurnalul sorții, știu doar că am ajuns în ziua cînd împlinesc 20 de ani de existență pe acest pămînt. Doar unicul Dumnezeu îmi poate dirija soarta. Pe parcursul acestor ani am reușit să învăț multe lecții pe care mi le-a oferit viața. Prin greutăți și clipe frumoase am trecut, și am ajuns astăzi aici.
În primul rând le mulțumesc părinților mei pentru că mi-au dat viață, pentru că au vegheat zile nunumărate la căpătâiul meu, pentru că au știut să-mi arate calea cea dreaptă în viață, pentru că s-au gândit mereu la mine și au avut grija să am de toate, pentru că mi-au oferit toata dragostea de care are nevoie un copil pentru a fi fericit, pentru că mereu m-au susținut în momentele dificile, pentru că mi-au fost mereu alături și nu m-au lăsat printre străini, pentru că sunt părinții mei și îi iubesc la infinit.
 Îi mulțumesc bunului Dumnezeu pentru grija care mi-a purtat-o timp de 20 de ani, pentru faptul că veghează zilele și nopțile  familiei mele, pentru că ne aruncă departe de necazuri, pentru că are grija să fim fericiți, pentru că mi-a oferit totul. Mulțumesc Doamne  pentru că ai grijă de familia mea, și de toată lumea.
Viața e o enigmă, care crează stări.
Pentru că am ajuns și până aici, vreau să spun că deja sunt o persoană împlinită, am părinți, frate, soră, iubit, prieteni, și rude pe care îi iubesc enorm. Prezența lor în viața mea mă face mai puternică, mai optimistă, și mai fericită. Ei mă motivează să merg înainte.
Lucrurile pe care le putem face azi, să le facem azi, să nu le lăsăm pentru ziua de mâine,  mâine, poate fi târziu.
 Să iubim și să prețuim fiecare clipă din viață, pentru că este unică , și ireversibilă.
Mulțumesc  celor care mi-au fost alături când am avut nevoie, care m-au învățat lucruri frumoase,  și celor care mă iubesc aşa cum sunt.
E trist , pentru că o data cu anii se trec și alte lucruri, dar eu sper că noi mereu vom rămâne cu suflet de copil. Parcă mai ieri eram mică, mă jucam cu copiii din bloc, strigam și nu știam ce însemnă griji. S-au scurs anii neîncetat și am ajuns să știu de toate și să învăț să trec peste tot cu capul sus.

De-ar fi posibil , aș opri timpul în loc..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu