duminică, 26 octombrie 2014

Cică "tot ce se face se face spre bine"!


[The most beautifull morning))today surprise]



Nu știu spre binele cui se face, dar sunt impusă de situație să fac această schimbare.
Deși, fiecare dimineață își are specificul ei, dimineața de joi (24.10.14) a fost una specială. Pentru prima dată în viață am fost trezită de un sunet straniu, care și-a făcut apariția în camera în care locuiam.
Pic-pic-pic... inițial părea să fie un vis, care după câteva minute s-a transformat într-o realitate dură. Erau chiar picăturele de ploaie, care au venit să ne  spună" Bună dimineața, ajuge atâta să dormiți. Trezirea!Noi am venit!"
Fiorii îmi acopereau suprafața corpului și nu-mi venea să cred ce vedeam în fața ochilor. Părea să fie o scenă de groază, când ploaia te găsește și în propria casă.
Gata, până aici a fost binele!
Mhm, straniu.
Eu și colega mea de cameră, priveam cu milă la stropii de ploaie și la peretele care era ud "sărmanul". Ce facem?!
Nu facem nimic. Totul a făcut ploaia. Noi trebuie doar să ne conformăm.
Trecuse deja două luni, timp în care am reușit să ne acomodăm. Dar, uneori viața ne pune la încercări, și nu e totul așa cum ne dorim.
O altă locuință?!
Da, exact.
O altă direcție, alți oameni și alte împrejurări.
Nu sunt adepta schimbărilor, dar, cel puțin încerc să fac față tuturor barierelor. Dacă nu eu, pentru mine, atunci cine? Nimeni!
Asta e!
A venit timpul schimbării!
Dacă vă întrebați cine se face vinovat de această situație, atunci, nu știu ce să spun. Dar, ca să nu se supere nimeni, am să tac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu