sâmbătă, 1 noiembrie 2014

combinație de gînduri

E sîmbătă seara, e cald și bine.
Într-un timp atît de scurt s-au întîmplat atît de multe. Parcă și acum trăiesc acele stări de zbucium și  dezechilibru care dăinuiau  la început de octombrie. Cu pași grăbiți totul s-a vindecat ca prin minune. Totul se întîmplă cînd te aștepți cel mai puțin. Asta e. M-am convins și eu. Pot să confirm.
Nu știu cui i se datorează aceste schimbări, cert este că am contribuit și eu.
Acum, cînd sunt mai aproape de tot ce mi-am dorit, pot spune că sunt fericită, pentru că mulțumită nu pot fi. Oamenii au o viață la dispoziție pentru a progresa spre succes, aș spune ideal, dar, din păcate nu există.
A fi mulțumit, în concepția mea înseamnă a lăsa mîinile în jos și a te limita la ceea ce ai reușit să faci pînă acum. Fericiți, însă, trebuie să fim mereu. Orice schimbare este un îndemn spre o nouă "luptă".
O spun cu regret în adresa celor care se lasă influențați de lucruri murdare, care mai devreme sau mai tîrziu le trădează imaginea.
Am avut prieteni mulți, care, din păcate au ales o altă cale, decît cea spre succes. Milă mi-e de soarta celor care nu știu s-o prețuiacă cu adevărat.
Nu-mi place să divizezi oamenii pe categorii, dar, astăzi am s-o fac și pe asta.
Suntem o societate sau mai bine spus un tot întreg. Noi, oamenii, ne diferențiem unul de celălalt după aspectul fizic, modul de gîndire, după valori și principii. Evident, avem multe în comun. Suntem oameni, deși, mulți au uitat ce înseamnă "a fi om". În fine, vroiam să ajung la ideea că, astăzi fiecare își are propriile interese, nimeni nu ține cont de legi, codul bunelor maniere sau mai simplu, cei șapte ani de acasă. Toți sunt gata de atac, atunci cînd vine vorba de valoare materială și mai puțin pregătiți cînd vorbim de valoare spirituală. Ar fi importantă economia, dar nu mai importantă decît demnitatea umană. După cum spune Alexandru Moșanu, prof.univ. dr.hab.:"Un om educat, cult, e valoarea supremă în orice stat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu