marți, 1 aprilie 2014

fericirea pentru mine !?

Fericită sunt pentru simplu fapt că exist...
fericită sunt că am ochi și pot admira frunzele în bătaia vântului
fericită sunt că pot visa cu ochii închiși la lucruri mărețe
fericită sunt în fiecare dimineață când mă trezesc
fericită sunt că pot să respir aerul cald al primăverii
fericită sunt că am părinți și nu sunt singură pe lume
fericită sunt că am picioare și pot simți rezistența pământului
fericită sunt că am mâini și pot scrie
fericită sunt că pot iubi sincer și profund
fericită sunt cînd pot să fiu de ajutor
fericită sunt că am urechi și pot asculta murmurul de izvor
fericită sunt chiar și atunci cînd corpul mă doare și simt că mor
fericită sunt că pot vorbi cu oamenii care vor să mă sculte
fericită sunt pentru mine și pentru voi toți
fericită sunt azi și acum, fericită pot fi și mâine, și poimâne, fericită pot fi oricând și oriunde, dar oare asta își dorește și Dumnezeu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu