miercuri, 16 aprilie 2014

pe jos până la meditație (zi ca toate și nu la fel)





o zi obișnuită și nu chiar. univer, lucru și casă. până aici a fost la fel. am intrat în casă și am ieșit înapoi. obosită de același grafic, astăzi am hotărât, eu și perietena mea, Marina, să ieșim afară și să admirăm frumusețea naturii. mai departe - încotr-o? pe jos spre parcul "valea morilor". zâmbete, amintiri, visuri și mici perepeții. ( despre casa cocostârcilor) am ajuns în parc, am respirat aerul cald de primăvară. am mers. am mers mult, până am ajuns în parcul "dendrarium". unul dintre cele mai potrivite locuri pentru meditație. chiar de la intrare am fost surprinsă de frumusețea florilor aranjate ideal, de culorile și forma, deloc obișnuită pe care o au. în sfârșit ne-am oprit din mers. ne-am așezat pe o bancă de pe marginea unui râuleț și...mi-e dor de acel loc, e perfect pentru meditație. în fine, am vorbit despre viață, despre tot. am avut și oaspeți. deci, n-am fost singure. veverița și multe alte păsărele ne-a creat buna dispoziție. a fost o zi superbă. n-am avut nevoie de bani pentru a ne simți foarte bine, am avut nevoie doar de dorință și de gânduri bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu