joi, 3 aprilie 2014

O LUME MERGE SPRE ÎNVIERE




O lume în care sufletul meu strigă,
destinul mi-e bolnav grav de păcat.
Eu mă închin la tine, Doamne!
Și-mi cer iertare pentru al meu păcat.

O lume în care ploaia plânge
de mila celor maltratați.
În care soarele apune,
iar ura zace între frați.

O lume în care și pământul
renunță la al său destin.
Unde s-a pierdut cuvântul
și ruga cu aspect divin?!

O lume în care ziua-i noapte,
 fără lumină ne rănim.
Tu stai cu inima creștină
iar lupul urlă printre spini.

O lume în care și războiul
are un drept înființat.
Crează morți și numai sânge
în rândul celor guvernați.

O lume în care ajungi acasă
la doliu și de sărbători.
Tu uiți când ai mai stat la masă
cu ai tăi părinți ca niște flori.

O lume în care noaptea sfântă
ne-a adunat din nou în sat.
Mergând spre înviere-
e un moment marcant.

O lume în care  uiți de mamă
și de prietenii din sat.
O lume merge spre înviere
și toți se roagă neîncetat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu