miercuri, 29 mai 2013

Dragostea învinge distanța

Dragostea învinge distanța

   
    Și iată că se apropie și ziua în  care vreau să-l urmez, să-l ajung din urmă, și să-i șoptesc la ureche că îmi va fi dor de EL, și că îl voi iubi la infinit. Trist, doar un gând, care mă face să ma simt mai aproape de EL, de fapt sunt gânduri care mă distrug atunci cînd rămîn din nou singură.  Dragostea noastră e rezistentă , și va exista mereu, oriunde  ne va arunca soarta. O comoară ascunsă la mii de kilometri, un înger care mă face fericită, un omuleț pe care îl ador. Da, el pleacă , și mă lasă cu dorul, care îmi apasă pe suflet de fiecare dată cînd mă gîndesc la EL.  Așa e viața, așa e soarta, și așa suntem noi. Suntem creați să trecem prin momente dificile,după care vine și binele în viață.

Râul dragostei creat din lacrimi de dor pentru EL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu