luni, 27 mai 2013

Prietenă cu "Lacrima"

       
Lacrima de sus
O mulțime de gînduri mă roagă să le rostesc, accept, dar nu știu cu care să încep. Voi încerca totuși să vorbesc cîtuși de puțin despre "lacrimă", pentru că  îmi este mai aproape de suflet.


     Lacrima, îmi inundă întreaga ființă ,pentru că exist. Am alături oameni pe care îi iubesc, și le datorez o viață. Zîmbetul și lacrima  sunt cele mai bune prietene din interiorul meu. Cea care mi-a fost mereu alături cînd am avut bucurii sau necazuri, a fost tot ea "lacrima". Însăși viața este o lacrimă cu doua fețe. La înălțimea obstacolelor poate ajunge doar lacrima, pentru a-ți ușura sufletul, și a-ți da un imbold pentru a  depăși acel obstacol. Uneori nici acel prieten,sau părinte nu te poate ajuta mai mult decît o sinceră lacrimă ,venită de sus. Țin să menționez faptul , că tot ce scriu, îmi dictează inima. Nu vreau să exagerez, însă, cel care dirijează lacrima poate fi însăși Dumnezeu. Atunci cînd un muritor are o piatră pe suflet, el dăruiește acea lacrimă, pentru ai curăți sufletul de toată durerea și starea pe care o trăiește în acel moment.
Din păcate , în zilele noastre și lacrima nu mai e acea lacrimă sinceră  care a existat odată. Devenită și ea o tehnică falsă, și-a pierdut  din valoare .
            Nu distruge valoarea lacrimii, nu-l supăra pe Creator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu