duminică, 26 mai 2013

Sfârşit de început...




     
   
USM
Facultatea  de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării
    Sfârşit de an, sfârşit de început şi nu în ultimul rînd sfârşit de glume create împreună cu colegii de grupă  . Trei luni de vară, sună şi mult şi nu prea mult, însă ceva timp oricum ne desparte de facultatea noastră dragă,  de colegii noştri , şi  de mult iubiţii profesori . 

  Anul I de facultate a trecut mult mai repede comparativ cu anii de liceu. Îmi amintesc şi acum prima zi la universitate, o sală mare , mulţi studenţi  şi doar un singur profesor care încearcă să ne explice unde am venit. Prima pereche a durat o veşnicie pentru mine, şi cred că şi pentru colegii mei, toţi stăteam cu telefoanele în mînă privind la ceas, şi întrebîndu-ne adesea: ”oare cînd se va termina şi perechea aceasta?”.Deloc complicat, ba din contra foarte interesant  a fost  primul an de facultate. Lucruri noi, experienţă în domeniu , lectură şi teme pe acasă , au stat la baza acestui an. Totuşi vreau să vorbesc cîtuşi de puţin şi despre casuţa mea din acest an. O cameră total diferită de cea pe care o am acasă, tristă la început ,şi nu prea comodă, unde nu-mi puteam găsi locul ceva timp, totuşi pînă la urmă a devenit ceva sfânt. Amintiri, zîmbete , lacrimi, muzică, cuvinte şi lecţii de jurnalism ,toate au avut loc în acea cămeruţă mică.  Da, îmi place enorm curăţenia, de aia şi de fiecare dată în cameră se iscau certuri. Colegele de cameră mi-au găsit si numele potrivit”soacra” , astfel mă numea una dintre ele, motivul fiind faptul că  eram prea exigentă cînd venea vorba de curăţenie. 
        Un an de progres,  şi  de clipe frumoase alaturi de colegi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu