luni, 27 mai 2013

Îngeri pe pământ

 
Îngeri pe pământ
   



     Unici și ideali , frumoși și iubitori,grijulii și credincioși ,aceștia sunt părinții mei. Nu există cuvinte și daruri de  mulțumire pentru ei. Îngeri de pază, și creatori ai frumosului,sunt doar ei , părinții mei. Dragostea pentru ei nu se compară cu nimic în lume. Un vis fantastic îl vreau realizat, "Tinerețe fără bătrînețe,și viață fără de moarte", singurul "dar" pe care vreau sa-l fac părinților mei. Ei reprezintă cea mai prețioasă comoară, dăruită de Dumnezeu. O comoară eternă. Bătăile inimii le simt de la distanță,iar vocea o deslușesc din mulțime.Fiecare lacrimă de pe obrazul lor ,îmi creează răni în adîncul inimii. Nici tăcerea , nu  mă stopează să înțeleg lucrurile ascunse de ei.


      Ei îmi veghează întreaga ființă și îmi luminează calea spre succes.Eu însă ,continui să cred în minuni, și aștept realizarea visului fantastic..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu