duminică, 26 mai 2013

Magia creată din lipsă de ocupaţie


     Aşa e lumea , aşa sunt şi eu. Lipsa de ocupaţie devine uneori insuportabilă, şi atunci , în mintea mea gîndurile se întrec în originalitate. Astăzi cel mai original gînd a fost , puterea de a încerca  să-mi creez şi eu aşa numitul "blog", care de fapt devenise o dorinţă enormă în ultimul timp. Recunosc, începutul a fost foarte complicat, însă dacă eşti puternic şi dornic de a obţine ceva întotdeauna reuşeşti. Această  zi o pot numi Frâu liber gândurilor mele, dornice de a fi auzite”. Mulţi , foarte mulţi au propriul lor blog,însâ eu creeîndu-mi acest blog m-am gîndit totuşi sa fiu originală prin felul meu de a scrie şi de a gîndi .


Am o mulţime de idei, gînduri şi lucruri despre care urmează să scriu pe acest blog.

2 comentarii: