vineri, 1 august 2014

despre Bucureşti şi Restu..



O experienţă frumoasă, oameni deosebiţi, momente de neuitat şi un oraş de invidiat. Mă bucur enorm că am reuşit să descoper o altă lume şi nici vorbă de regrete.

 Drumul spre Bucureşti..

Nu pot spune că a fost uşor, în schimb a fost vesel, pentru că am avut în autocar oameni foarte talentaţi care au avut grijă să nu ne plicitisim. Vama- un popas distractiv, unde indivizii români au ţinut neapărat să vadă ce avem în bagaje. Deşi, iniţial credeam că nu voi reuşi să-i cunosc pe toţi cei prezenţi la Complexul Sportiv Studenţesc Tei, până la întoarcere am schimbat vorbe de suflet cu aproape toţi. De acasă mi-am făcut multe planuri, însă, din păcate nu am avut prea mult timp la dispoziţie să le reuşesc pe toate. Dar, asta nu e cea mai mare problemă, pentru că în schimb am acumulat o experienţă deosebită şi am cunoscut oameni de valoare. Mi-au plăcut la nebunie străzile Bucureştiului, înguste şi amenajate cu mult gust. Luminile fermecatoare care îi oferă oraşului o atmosferă de poveste. Colectivul-talentat şi ingenios. Totul a fost perfect, dar, prea puţin.



şi înapoi spre Casă...

O dimineaţă mai puţin obişnuită. Multe bagaje şi amintiri frumoase. Ca de obicei, despărţirile dor, dar, asta-i viaţa. Cele aproximativ 10 ore au zburat ca vântul şi până aici a fost toată aventura. Familia noastră numeroasă s-a destrămat. Aducem sincere mulţumiri organizatorilor şi celor care au contribuit la desfăşurarea acestei şcoli de vară.

 Şi aici am să închei cu o notă pozitivă şi am să vă spun tuturor, celor care au făcut parte din familia noastră frumoasă, că sunteţi cei mai activi, creativi şi frumoşi oameni. Îmi pare foarte bine că vam cunoscut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu